torsdag 7. mars 2013

Inspirerende jenterom

For en stund tilbake var jeg innom bloggen til Franciskas vakre verden. Da oppdaget jeg at hun skal gi ut en ny bok som skal hete Sanselige rom. Her søkte hun etter bilder av inspirerende jenterom. Jeg synes datteren vår har fått et ganske så koselig rom, og ville derfor slenge meg med på denne utfordringen. Så nedenfor følger et knippe av bilder jeg har tatt av rommet hennes ved en tidligere anledning. Det blir spennende og se om rommet kan komme med i boken! Men det skal nok litt til, når jeg ser alle de gode og inspirerende bidragene som er kommet inn til nå. Håper du kan la deg inspirere av datteren vår sitt rom, men også av alle de andre gode bidragene som du kan se HER :)
Ha en fortsatt super dag!










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar